Talentedmom Asena6532 ben medikayaya gidiyorum ümran hanıma çok memnunum kesinlikle tavsiye eserim çok ilgili ve güler yüzlü bir doktor
Talentedmom Naazli ben de Ümmühan hanıma gidiyorum çok tatlı bir kadın çok ilgili ve güler yüzlü kaş haftalıksın?
Aselyusra Talentedmom ya benim 2 arkadaşım Ümmühan hanımda doğum yaptı ikisi de dedi ki tüm muayenelerde çok tatlı dilliydi ama doğumda ebeler de o da çok kötüydü bağırdı çapırdı stres yaptı çok gerdi ortamı biri beni ağlattı dedi. Ben ondan gitmemiştim doğumlarda gergin oluyor dediler diye
Asena6532 Tutaste_ arayıştayım umarım bulurum istediğim şey güzel bir gebelik süreci yaşatmaları, olumlu bir doğum süreci.İlerde aklımda kötü bir doğum süreci kalsın istemiyorum
Naazli Tutaste_ valla sanmıyorum. Ama bilemiyorum tabi. En son kontrolde nst ye bağlandım. Doğum katına çıktım. Gayet güler yüzlü gayet tatlı kızlardı hepsi
Shedatk Asena6532 ben hastane için gitmiyorum açıkçası , hastane düşük segmentli bir hastane bence , ama doktorun ilgisinden memnun olduğum için devam ediyorum , doğum ücretleri de 33 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.
Naazli Asena6532 evet çok güler yüzlü çok tatlı bir kadın. Ben sezaryen doğum yapacağım. Sigortanız varsa 30 bin yoksa 35 bin dediler
Aselyusra Tutaste_ ben tıpta yaptım tek kişilik özel odada kaldım ücret ödeyerek. Çok memnunum. Hemşireler tüm çalışanlar çok güler yüzlüydü tatlı dilliydi. İşlerinin ehliydi en önemlisi. Tıp olduğu için yoğun günde 10 kere girip girip kontrol ediyorlar ama onlar senin sağlığın için kontrol ediyor neticede
meyra0608 Aselyusra merhaba, tıpta hocanız kimdi acaba? Ben de Okan hoca ile devam ediyorum aynı zamanda Meddeme Havvana hanıma gidiyorum. Daha çok var soğuma ama karar veremedim.