crazyymom edabolukbasi3 herkesin zevki farklı olduğu için her kafadan bi ses çıkar burada bence gayet makul siz beğendiyseniz sorun yok bence hem daha nolsun ikiside güzel zaten artık almışsınız takmayın 🌸
edabolukbasi3 crazyymom teşekkür ederim canım zaten orda giyeceğim 4 5 saat kalıcak dolapta sonra evlencek başka akrabam yok çokta pahallı bişey almak istemedim yoksa çok şık elbiselerde var
minikbebegim06 edabolukbasi3 evet önemli olan rahat olman hatta ben olsam direkt spor ayakkabı giyerim altına zaten uzun görünmüyor diye 😂 giyemiyorsan kendine eziyet etmenin anlamı yok canim
Femay edabolukbasi3 maalesef ayakkabı güzel değil hele bu elbisenin hiç tarzı değil. Alcak topuk başka bir ayakkabı olabilir belki 🌺
edabolukbasi3 Femay topuklu giyemiyorum o yüzden böyle bişey tercih ettim zaten elbise uzun gözükmeyecek altında
[silindi] edabolukbasi3 bence ikisi de gayet güzel canım, zaten hamilesin göbüş de çıkmış olur biraz 😊 iyi eğlenceler şimdideen 🌸
Talentedmom edabolukbasi3 elbise olabilir ama ayakkabı uymuyor aldığın elbise abiye olduğu için ben olsam siyah yerine başka renk seçerdim ama resim falan da çekilirdin güzel dururdu
edabolukbasi3 Talentedmom elbisenin altında ayakkabı gözükmeyecek ki kısa elbise olsa dediğin doğru belki iade ederim spor daha rahat 😄
Talentedmom edabolukbasi3 gözükmeyecekse o ayrı babet falan da olabilir yok ben elbisenin rengini söyledim
edabolukbasi3 Talentedmom 16 haftalığım şu an 19 haftalık olcam düğünde bi gelsinde elbise beğenmezsem değişirim zaten