hamilegunlugum5 Bir çok kez test yapmış biri olarak yoksa inan orası bembeyaz oluyo ama sende çizgi var gibi gecikmen kaçıncı günde bugün daha küçükse böyle silik gibi oluyor 2-3 gün sonra tekrar tekrarla canım ama var gibi 💕
ikiprensannesii_ Hatice4136 daha bir hafta geçti yani. Bu kadar erken belli olmaz ki bilemedim enisi kan verin yinede
Gylcu Bu markaya güvenmemenizi tavsiye ediyorum başka bir markayla teyit edin 5 tane bu testten yaptım hepsinde çizgi çıkardı hatta bi tanesi bildiğiniz pespembeydi ama sonuç negatif malesef 🌸🙏🏻