Hatice4136 Kuzular tekrar test yaptım var değil mi bebiş ? İnşallah vardır ağlicamm artık umutsuzluğa kapılmak istemiyorum yarın kan verceğimmm….
Hatice4136 sude_18 hayır yok normalde doğum kontrol hapı kullanıyordum adetim düzene girsin diye en son 29nisanda oldum regli
Esraa00 Hatice4136 en son 29 nisanda olduysan çok geçmemiş adet üzerinden hemen çıkar mı ki Bence direk kan ver böyle arafta kalma
ikiprensannesii_ Hatice4136 daha bir hafta geçti yani. Bu kadar erken belli olmaz ki bilemedim enisi kan verin yinede
BengiK Hatice4136 o zaman gayet uyumlu pozitif goruyor. Yani regliniz dort haftada birse bu ucuncu haftadan sonra gorulebilcek bir test