imermerii kuzenim eylülde evlendiği için kızının ismini Eylül koydu, çocukluk arkadaşımın ismi de Eylül temmuzda doğmuş :)
Bence çok güzel isim çevremizde olmasa bende koymak isterdim, ayrıca içinize ne siniyorsa onu koyun kesinlikle bizde sizin gibi 2 seneden fazla hamile kalmak için uğraştık en başından beri birgün kızımız olursa ismini Aden Güneş koyacağız dedik kimseye de sormadık cinsiyetimiz belli olunca adıyla sesleneceğiz ❤️