dunyamyavrularim12 imermerii asla öyle düşünmeyin . Biz de kızımızın ismini Eylül düşünüyoruz . Eylül hastanesinin önünde buluşmuştuk yıllar sonra . O gün kızımız olursa Eylül ismini koyalım demiştik.
imermerii dunyamyavrularim12 aa sizin için çok anlamlı olur o zaman 💖 bizde koyacağız çevredekiler tepki verdi ama buradakiler sayesinde için rahatladı valla 🥰💐
Zhdnl imermerii ben kızım olsaydı ismini Eylül düşünmüştüm Eylül ayı ben ve eşim için baya anlamlı doğumumda 40 haftayı görürsem normal doğumla eylülü başından yakalıyordum ancak oğlum oluyor 🥰 bence çok tatlı bir isim modası geçmez yine de hangi ayda doğduğu önemli değil bence
imermerii Zhdnl sağlıkla kucağınıza alın inşallahh 🙏🏻🙏🏻 bizde en başından Eylül istiyorduk bi kafamızı karıştırdılar ama haklısınız koyacağız Eylül ismini inşallah 💖💖
imermerii mavideniz9696 yaa ne güzel 😍😍 Bende çok beğeniyorum inşallah koyucam kızıma karar verdik 🥰🥰
imermerii 10gamze çok güzel isim bende çok beğeniyorum 💖💖 Çevredekiler kafamızı karıştırdılar ama bizde koyacağız içimiz rahatladı valla sayenizde 🥰☺️
imermerii Fatmet haklısınız valla bu seferde eylül de doğuyor çok basit vs derler 😅 İçimize çok siniyor buradaki hanımlar ve sizde çok sağolsun rahatladım valla bizde koyacağız inşallah 🥰🥰
[silindi] Yaa benimde kızımın adı Eylül olacak ❤️❤️ Bizimki Eylülde doğacak ama 😅 Eylülde doğmasa da yine Eylül koyardım, çok zarif ve naif bir isim bence 🎀
imermerii [silindi] sağlıkla kucağınıza alın inşallahh🙏🏻💖 Bence de çok tatlı naif bi isim bende çok beğeniyorum 🌸
Ddm28 Kızım 31 ocakta doğdu ama ismi Eylül koyduğunuz ismin doğduğu ayla ne alakası olabilir ki ilahi insanlar 🤣🤣 bence Eylül ismi güzel bir isim ben Eylüş diye seviyorum kızımı ablası Eylüçç diye seviyor geçinip gidiyoruz 🤣
imermerii Ddm28 yaa çok tatlısınız maşallah size 🥰🥰 yani bizde hiç öyle düşünmemiştik daha sonra etrafımızdakiler kafamızı karıştırdılar ama sizler rahatlattınız teşekkür ederim 💐💖
eylulll01 imermerii benim doğum Ağustos gözüküyor Eylül ismini çok istiyordum ta ki defne ,derin ,aysima isimlerini duyana kadar bence neden olmasın eğer çok istiyorsanız koyun bunun ay’la alakası yok canım 🌸
imermerii eylulll01 dimi canım haklısın ☺️ benim doğumda Haziran sonu Temmuz başı bakalım ama Eylül’ü koyacağız inşallah 🥰 Ayrıca Eylülden sonra Defneyi düşünmüştük onu da çok beğeniyorum sağlıkla gelsin inşallah bebiş 🙏🏻💖
Ben-Hurem-Sultan imermerii Bu aralar benimde aklıma gelmiyo değil bebeğim eylül doğumlu olacak 😂😂 ama tabikide illa Eylül’de doğması şart değil
imermerii Ben-Hurem-Sultan sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🙏🏻 Eylül de doğsa da koyardım valla çok naif bir isim ☺️💖💖
Anneadayii_ imermerii bayılırım Eylül ismine ben Eylül doğumluyum kızım olsaydı Eylül koycaktım doğumum Eylül’de inşallah ama oğlum olcak ama ayla alakası olmamalı Eylülün çağrışımı çok güzel
imermerii Anneadayii_ sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🙏🏻 bencede çok güzel bir isim çevremizdekiler kafamızı karıştırdı ama koyacağız inşallah ☺️💖💖