Senam19 ondan sonra multivitaminr geçiliyor yinr verdikleri vitamindede azıcık folik var zaten 13. Haftadan sonra folik kullanmanın bi önemi pek yok 13. Haftaya kadar omurga oluşuyor iskelet yapısı yani folik asitin gerekli olduğu nokta burada zaten bir arkadaşım hiö kullanmadı bebeği doğdu omuriliğinde su topu vardı apar topar ameliyat oldu beynini etkiliyor diye ama kimisi var hiç kullanmıyor sağlıklı tamamen vücudunuzda o vitaminin deposuna bağlı şansa atmamak lazıım en azından öğrenir öğrenmez kullansak iyi