Cambardak__ Pıhtılaşma yatkınlığı yüzünden tup bebek sürecimde kan sulandirici iğne kullanıyorum. bugün 10 gün oldu her iğne sonrasi boğazımda bi ağrı acı oluyor kısa süreli herkeste varmı normal bi durum mu acaba kullananlar yorum yapabilir mi
Femay Cambardak__ boğazımda öyle bir şey hissetmedim hiç. Acaba canınızı yaktığı için kendisinizi sıkıyor olabilir misiniz?
myangelson Cambardak__ hiç yaşamadım böyle bir durum hamileyken 4 ay doğumdan sonra da 10 gün kullandım hiç olmadı böyle bir durum
Femay Cambardak__ bilmiyorum ki canım iğnenin yan etkilerinde böyle bir şey yoksa başka bir etken vardır yaklaşık 4 aydır sabah akşam iğne yapıyorum hiç hissetmedim boğazımda dediğim gibi
Pitircigin_annesi Cambardak__ yinede doktora sormakta fayda var yada eczacınıza sorun . Bende enox kullanıyorum öyle bir durum yaşamadım
Cambardak__ Femay sende de pıhtılaşma yatkınlığı mi vardı acaba ben yeni başladım ama kollarım morardı bile nasıl dayanicaz acısına
nurssmom Cambardak__ morarma oluyorsa havasını çok güzel almaya dikkat edin. Bende kullanıyorum ama hiç boğazda yanma gibi bir yan etkisi olmadı
Bsmeeee Cambardak__ ben ilk evladımda kullandım bütün hamililik hiç öyle birşey olmadı. Bence doktorunuza bildirin bunu