Alttan muayenenin hiçbir zararı yok
Zararı olsa zaten yapmaz doktorlar öyle değil mi ?
Ayrıca bazı durumlardan alttan muayene ile daha doğru sonuçlar alınıyor
Mesela rahim uzunlugunu ilerleyen haftalarda mutlaka ölçtürmeniz gerekecek
O zaman da ölçtürmeyecek misiniz ?