Bugün farkettim islandigini ama sumu idrar
Mı bilemedim simdide baktım yine ıslaklık var hvadan mi bilemedim hastaneler de düzgün bakmıyor direk alttan muane ediyor su için test yapanlar varmış ama bizim hastane direk alttan biseyle bakıyor bilemedim yani korkuyorum açıkçası