Tamarix ozge1001 kuzenim eczanede o da diyor duphaston gecikme yapar sen adet olduğun gün bırakmıştın demi kaç gün sonra hastalandın
Tamarix ozge1001 bi de sen adet olana kadar hap içmişsin bana 10 gün dedi yani adetten 3 gün önce bıraktırdı ondan gecikince gel dedi
ozge1001 Tamarix 3. Gün olmuştum bana devam et demişti zaten aşılamadan sonra bilgilendirme kağıdı vermişti orada da test gününe kadar ilaçları kullanmaya devam edin yazıyodu
Aslihan_adiguzel51 ozge1001 fitil den sonra bi süre yatıyorum ama yine de akıyor birazı sizde de öyle mi