[silindi] Tamarix yok söktürücü özelliği de var Bebek varsa tutunmasını sağlar yoksada da adetiniz başlar
Busraaaakkk Tamarix duphastonu doktorunuz ne için yazdı belirtmemişsiniz, ben kist nedeni ile gecikme yaşamıştım regl olabileyim diye yazmıştı 2-3 gün içerisinde de regl olmuştum
Tamarix Busraaaakkk aşılama oldum aşılama 21 inde yapıldı 23 ünde içmeye başladım 10 gün sadece 2 mayısta bitti
Tamarix ozge1001 hatırladım seni aynen şu an gelen giden yok canım doktor bana gecikince gel dedi test yap demedi hiç
ozge1001 Tamarix 15. Gün test günü yapıp pozitif veya negatif diye doktoruna söylüyorsun oda sana gün veriyor
Tamarix ozge1001 kuzenim eczanede o da diyor duphaston gecikme yapar sen adet olduğun gün bırakmıştın demi kaç gün sonra hastalandın
Tamarix ozge1001 bi de sen adet olana kadar hap içmişsin bana 10 gün dedi yani adetten 3 gün önce bıraktırdı ondan gecikince gel dedi