Benimde ilk gebeliğimde vardı 15.haftada teşhis konuldu 20lerde biraz yukarı çıktı ama tamamen çıkmadı. O dönemde internette neler okudum neler… aman yarabbim… hiç öyle yazılanlar gibi korkulucak bi durum yok. Doğumun sezaryen olucak yukarı çıkmazsa. erken doğum olabilir evet kanama olabilir evet ama hiçbiri korkulcak boyutta bişey değil. Benim plasentası normal yerde olup tansiyondan dolayı erken doğuran arkadaşım var. Erken doğum küvez vs her hamile için olabilcek bi durum. İçinizi ferah tutun stres yapmayın.