Yavuzzynpmhra Bende de oldu ama sonra yukarıya çıktı, düzelme ihtimali de var, bol bol dinlenin, asla ağır iş yapmayın, stresten uzak durun, 36 hafta olduk bile biz çok şükür, 3,5 yaşında da kızım var, sağlıkla gelsin bebeklerimiz, endişe etmeyin, bol su tüketin, dinlenin 🥲🌸