Mor-kelebek Aylinn06 benim daha önceden geciktirme yapmıştı canım ama serum falanda takılmıştı o zaman
1_Pandackk Aylinn06 Aralık ayında 2 kutu bitirdim diş tedavimden dolayı 8 tanede iğne yaptim adetim gecikti sonraki ay hamile olduğumu öğrendim tabi gecikmem 10 gün sürdü
Mor-kelebek Aylinn06 net tarih versem yalan olur canım üstünden bayağı zaman geçti çünkü ama benim günüm şaşmazdı o zamanda bebek düşünüyordum bir kaç gün gecikince sevinmiştim ama antibiyotiktenmis buradaki kızlara soruncada oyle cevap almıştım şuan 3 aylık hamileyim aklımda değil günü
Aylinn06 Mor-kelebek benimde 3 gün gecikmem var canım hala daha olmadım adet belirtilerim de yok ama testlerimde negatif
Mor-kelebek Aylinn06 biraz daha bekle canım adetini ne çözdürür onu dene ben regl öncesi sıcak suya girerdim yumuşatsn çabuk gelsin diye
Aylinn06 Mor-kelebek olmadı öyle yapıcam kuzum çünkü dün ve bu sabah yaptım negatif çıktı bir kaç gün daha olmazsam adet söktürücü çaylar içeceğim çok şiş hissediyordum kendimi
Mor-kelebek Aylinn06 ama bir iki gün daha bekle canım ne olur ne olmaz rabbim vaktini bekletiyordur hayırlı zamanda hayırlısı olsun inşallah 🤲🌸
[silindi] Aylinn06 seni çok iyi anlıyorum İnanlı çok üzücü bi durum bizde 2 yıla yakındır deniyoruz ama olmadı hiç 🤷🏻♀️
Aylinn06 [silindi] eşinle kendine baktırdın mı canım çünkü doktorlar 1 yıla kadar olmuyorsa muane olmalısınız mutlaka diyorlar
[silindi] Aylinn06 evet evet eşim de bende test verdik eşimin herşeyi tam çıktı bende pcos var Amh değerim de 8,15 Kusura bakma yeni gördüm gönderiyi🤷🏻♀️