LeylaaT evet gittim, böbrek genişlemiş yine büyümüş ilk kontrole göre. Ama genişlemiş olmasına rağmen görevlerini yerine getiriyor , o yızden korkulacak bir şey yok. Ama ilerleyen süreçte büyüme devam eder fonksiyon kaybı yaşarsa onu o zaman konuşuruz dedi. Ama çok büyüyüp iflas etse de yapacak hiçbir şeyimiz yok anne karnında böbrekle alakalı müdahale edecek bir şey yok. Büyüse bile görevini yerine getirsin ve diğer ihtimaller olmasın diye dua edelim dedi