Benim ilk gebeliğim de oldu 18. Hafta da öğrendim doğum sonrası geçer dendi geçmedi. Doğumdan sonra üroloji nefroloji takipçi olup idrar yolu enfeksiyonu olmamasına çaba gösterdik. 2 yaşında ameliyat oldu şuan gayet sağlıklı.
Ben şuan 2. Gebeliğim 20.hafta da bu bebeğime de böbrek genişlemesi var dendi şuan 38 haftadayız bu bebeğim düzeldi çok şükür.