byzblcm Kızlar benim transfer günüm hariç 7.gün henüz test yapmadım zor beklıyorumm aranızda yapanlar var mı siz kaçıncı gün yapıp sonuç aldınızz ???
Fatmanurkoca byzblcm aynı gün olmuşuz ben yaptım bugün ve dün silik çizgi görüyorum inşallah koyulaşır haftaya pazartesi kan vereceğim
mrp2023 byzblcm kan vericekseniz bence mantıklı ama idrar testi bence yapmayın yanılma payı olabiliyor
Anonim000 byzblcm her dün sürekli test yapıyorumda bugünki testlerimde saat7de yaptığım koyu saat 10da yaptığım baya silik çıktı modum düştü testlerin markaları farklıydı o yüzdende olabilirmiş sanırım
byzblcm Anonim000 baktım postuna canım bence hamilesin awox güvenilir bi test bende internetten sipariş ettim kargoda gelmesini beklıyorum yine kötü bi sonuçlar karşılaşıcam tek çizgi görücem diye çok korkuyorum
Anonim000 byzblcm bende kimyasal olmasından korkuyorum işte canım yarın kan vericem 7. Gün oluyor perşembe tekrar veririm artışı merak ediyorum artışı görsem içim rahatlıycak
byzblcm S-nur1 aa sizinde erkenmişşş inşallah darısı başımaa, hiç bir belirtimde yok morelım bozuluyo neden belirtim yok diye :(
Anonim000 byzblcm inşallah canım çok zor süreçlerden geçiyoruz inşalah emeklerimizin karşılığını alırız senin ilk denemen mi
byzblcm Anonim000 ya normalde bende öyle birisiyim ama hep alışmışız ya olumsuz sonuç almaya ya yine olumsuzsa morelım bozulursa dıye yapmadım bugüne kadar ama artık bende dayanamıcam sanırım :D
Anonim000 byzblcm kuzum ben şu kafadayım olumsuzda olsa ben bununla yüzleşmek zorındayım hep böyle düşünüyorum 4. Transferim benim hepsindede 3. Günde başladım yapmaya
byzblcm S-nur1 aa senindemi yoktu o zaman illa belirti aramak gerekmiyor bugün adet olcağım gün ama ılaclardan olmuyoruz herhalde dimi