Nur67 busrax_ evet kesinlikle öyle yıllardır tedavisini görüyorum her ay değişiyor stres çok etkiliyor
busrax_ [silindi] amh yüksek olması pcos göstergesi olabiliyor bildiğim kadarıyla. lh fsh oranı önemli. lh kaç çıktı
busrax_ [silindi] pcos olduğu için amh yüksek çıkmış. amh ile fsh arasında test bağlantı var fsh yüksekse amh düşük fsh düşükse amh yüksek çıkıyor. hormonlar çok karışık ya
Cimcime30 busrax_ çok güzel cnm Hadı bakımm yıne bu ay beraberız ben takvıye olarak koenzım q10 aldım esımde takvıye zeucit kullanıyor regl besıncı hunundeyım
busrax_ Nur67 ben seni görüyorum hep forumda güzel haberlerini bekliyorum hayırlısıyla inşallah pozitif sonuçlarını bizimle paylaşırsınn
Cnsyldz busrax_ ben bir tek fsh için yazacağım şu an fsh iyi 9 üzeri olmaması gerekiyormuş doktorum öyle söyledi ama ben fsh19 iken hamile kaldım 🥰🤲
busrax_ Cnsyldz şimdi doktoruma sordum normal dedi çok düşük olması da iyi bir şey değilmiş. yüksekkten hamile kalabilmeniz ne büyük şans sizin için maşallah
Cnsyldz busrax_ evet rabbime hamd olsun bu değerle bile hamile kalabildim ve hatta amh inanılmaz düşük 0,496 kısaca imkansız diye bir şey yokmuş rabbim istiyen herkese nasip etsin inşaallah🤲🥰
busrax_ [silindi] ben geçen sene iki kere gebelik elde ettim ama maalesef biri boş biri kalp durması sonucu kürtaj oldum. 4 ay oldu henüz gebelik oluşmadı