fat1374 aryasal3429 bna dedi kese fln bşy yok kan ver e nabızdam bu dedi devlet hastanelerinden ilgi sıfır imkanı olan kesinlikle özele gitmeli
Suavage_mom nazli0306 ne alaka ya ben de 790 la öğrendim korkma değerin yüksek dedi yaşlı bi doktor kimyasal da olabilir git bi görün dedi bi gittim ikiz bebekmiş çok şükür 28. Haftaya geldik. Sakın kötü düşünme ya ikizse? 🫶🏻🧿
Minikkelebek12345 Haticeodabasak55 merhaba hayırlı olsun adetten kaç gün önce yaptınız ilk testi acaba
Suavage_mom Ozgenur22 sadece bir kez kan verdim adetim 2-3 gün gecikmişti 790 dı direkt bidaha da kan vermedim beta için direkt bir hafta sonra özel bi hastaneye gidip keseleri gördük
Pitircigin_annesi Minaonur önemli olan artışı hiç düşük kelimesini aklına bile getirip kendini üzme . Hamilesin ne güzel hayırlı olsun ♥️
Neeikincimii Minaonur ben Çarşamba günü 47 yle öğrendim bugün 256 olmuş 🙏🏻 beni de korkuttular baştan ilk oğlumda 300 le öğrenmiştim çünkü ama değerler çok değişken oluyormuş belli bir yükseklik olacak illa diye bir şey yokmuş endişelenmeyin bence
yesildeniz_ nazli0306 bu değerle kese görmeyi mi bekliyorlar nasıl anlamış dış gebelik olduğunu! Kimyasal olması içinde beta değerinin düşmesi gerekiyor. Bu doktorlar neden korkutuyorlar böyle valla anlamıyorum ya