fat1374 Kızlar selam bugün kimler kan veriyor bn yoldayım gidiyorum lütfen dualaşalım Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Tutar13 fat1374 hayırlısı olsun canım allah gönlüne göre versin insallah guzel haberlerini paylaş bizimle
aryasal3429 fat1374 bende yoldayım randavu aldım tekrar kan değerlerime baktırıcam inşallah muanede eder
Neeikincimii fat1374 ben verdim sabah Çarşamba 47 cuma 79 çıkmıştı inşallah bugün güzel bir artış olmuştur 🙏🏻
fat1374 aryasal3429 bna dedi kese fln bşy yok kan ver e nabızdam bu dedi devlet hastanelerinden ilgi sıfır imkanı olan kesinlikle özele gitmeli
Suavage_mom nazli0306 ne alaka ya ben de 790 la öğrendim korkma değerin yüksek dedi yaşlı bi doktor kimyasal da olabilir git bi görün dedi bi gittim ikiz bebekmiş çok şükür 28. Haftaya geldik. Sakın kötü düşünme ya ikizse? 🫶🏻🧿
Seymatrkay Bugün zor bela kan verdim. Damar yolum çok zor bulunuyor. O yüzden tam gecikme olmadan kan verme işine gitmiyorum.
Melike18 gizemmmcns her dr bakar şu an ama yarın gidecekseniz Zehra Vural Yılmazı öneririm sabah 9 buçuk 10 gibi gidin dra