2minnakannesi2 aşkım dikkat et daha çok başındasın şöyle ye canının çektiği her şeyi ama az ye hele ki karbonhidratı bir süre tamamen kes bence çünkü ileriki zamanlarda zaten daha fazla kilo alacaksın hareketlerin ve doğumun için sana zorluk olur makarna ekmek biraz ya da aburcubur yiyorsan biraz bunları kes sonrası için sana daha iyi olur ve bol bol hareket et çık yürüyüş yap zaten şu an karnın da o kadar büyük değildir eritmeye bak yani