enfla Misskaynak yani çok sık tuvakete gıdıorm her sefernde degıstırıorum daha ıyı dedıler bnde bılmıorum kı ılk gebelıgm
Ryhnytm Misskaynak benimde öyle çamaşır değiştrmeye yetişemiyorum enfeksiyon olabilir diye düşünüyorum suyun normal dedi çünkü bana günlük ped daha çok enfeksiyon yapar desiler onuda bıraktım
Ryhnytm Misskaynak inş bende de çıkmaz bende yarın doktora gideceğim umarım yoktur bi kaç kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdim çünkü
Zeynpatak enfla ben de 26. Haftadayim su gibi akintim oluyor bir anda camasir degistrmek zorunda kaliyorm bikac kez . Doktor suyun normal diyo ama korkuyorm yine de . Akintiymis sanirim
Zeynpatak enfla haftaya randevum var doktora soyliyim bakalim ne diyecek .alttan muayene olmak istemiyorm ama bilmiyorm . Idrar degil yalniz benim ki idrar gibi kokusu yok
Nuribasak Mczmasya hayır bebeğin suyu için söylüyorum bebeğin suyunun azalmasını ya da sızmasına neden oluyormuş