NBB enfla ben tamamen alttan kontrol edecek zannettim çatala oturttu beni böyle ph ölçer bir yumuşak çubuk degdirdi vajinamdan gelen suya ve çubuğun rengi yeşile dönmeyince bu idrar dedi çünkü doğum suyu ise o cubuktaki yerler yeşil oluyormuş 😱😱 sonra ultrasonda baktı suyu iyi bebeğin keyfi yerinde dedi ♥️ ama birkaç gündür camasirimda beyazlıklar vardı galiba soğuk aldım ben çünkü bazen evde pijamalar sıkıyor diye sadece bol çamaşırlar giyip öyle yatıyordum 🤔 birde bebekte doğum pozisyonuna dönmüş yani baş aşağı o hareket ettikçe de olabilir 🤔👶
enfla NBB bnde beyazlık fılan yok ama dırekt su rengınde akıntı dun gece de oyle oldu uykumdan uyandm aktı resmen baktm camasırm ıslanmıs degıstrdm sabah doktora gıttm suyun normal dedı anlamadm kı ınsallah bosa endıse yapıyormdr
NBB enfla benimde bayağı islaniyor bende doğum çantamda hazır olsun diye depend kilotlardan aldım bildiğin doluyor bez ya 🤔 ama adet akıntısını hissedersin ya sanki öyle yavaş yavaş sızıyor ama çiş hissiyatı yok yani 🤔 ben doktora gidene kdrerken dogurucam yada suyum azalicak zannettim 😱😱 sancida yok ya çok korktum
Polo enfla o haftalarda bende de çok akıntım oldu Ped kullanmadım gün içinde kaç defa çamaşır deiştim bilmiorm Sonra ped kullandm mecbur Dr m da kullanmamda sakınca görmedi
Annesininmucizesi enfla hayır kullanmadım dedim ya bn bilrek temiz kumaş parçları koyuyorm kpkusu varsa bi sıkıntı olabilir öyle şeylerede aldırış etmeyin pek ya sen dpktor ne derse ona dinle canm 😇
MasaaL enfla yok dogumda zorlanmazmışsın yani. Ben 35 im bayadır benm de o sekilde sorunum vardı. Bugn iyi bir doktora söyledim öyle dedi.
enfla saolun kızlar o zaman bn aynen devam edeyım kontrol edeyım bakayım olmadı doktora bıdaha giderm baksn tatlıda yemeyeyım bu arada sırkelı suda kullanayım devam ederse bana da test yspsn dıyımde
Pars enfla 35+1 im ama soyledigin haftalardan beri ayni sikintiyi yasiyorum.. her gece lavaboya kalktigimda camasirimda gozle gorunmicek ama bariz islaklik var.. gunluk ped kullandim ben hep duzenli.. doktoruma soyledigimde suyun olamaz ya terliyosundur ya akintidir yada idrarin olabilir dedi.. 3 ününde olmasi imkansiz.. su gibi renksiz bir sey gozle gorulemeyen bisey ne akinti ne idrar olabilir.. terleme olsa tum camasirin islanmasi lazim benim sadece genital bolgemin oldugu yer islaniyor.. anlicagin ben anlatamadim.. ama suyumda da bende de bebektede sikinti yok hic olmadi.. o yüzden endise etme.. biz bu zamana kadar geldik ayni sikintida devam ediyor🤷♀️
enfla Pars bunye yapıyor o zaman aynen gorunmez bısey ama ıslak pecete koyunca daha bellı oluo ıslandıgı sankı muslugun altından hızlıca gecırıp ıslatmısın gıbı renksız bısey bnde anlatamadım insaalah suyu azalmasnda zaten kanamalarla basım dertte bıde su olmasn Allahım
Pars enfla aynen dedigin islaklik iste bende de.. takip etmekte tabiki fayda var ama doktoruna guveniyorsan cokta kafaya takma..
Aycha Arkadaşlar, benzer durumlar, farklı nedenlerle olabilir. Birimizde nomal bir durumu işaret ederken, bir başkası için ciddi bir sorunun işareti olabilir. Doktora muayene olmakta fayda var, derim naçizane.
enfla Aycha bugun doktora gıttım suyun normal dedı sımdı yıne oldu bn yıne takıp edecegım devam ederse yıne gıderm olmadı doktorlada ınatlasılmıo kı soluorm ınatla idrardr dıo
Nuribasak Mczmasya hayır bebeğin suyu için söylüyorum bebeğin suyunun azalmasını ya da sızmasına neden oluyormuş
Misskaynak enfla bende 25 haftadayim bende de ayni canm hatta suyum sizinti mi yapiyor acaba diye korktum bugun doktora soyledim suyun iyi sikinti yok dedi ama cok akintim var dedim saat basi gunluk ped degistiriyorum ozaman vajinal muayene edicem dedi bakti alttan ama yok akintin normal dedi 🤔🤔 bence pecete daha sagliksiz canm sert cnku saat basi gunluk ped koy daha iyi bnce
Ryhnytm Misskaynak benimde öyle çamaşır değiştrmeye yetişemiyorum enfeksiyon olabilir diye düşünüyorum suyun normal dedi çünkü bana günlük ped daha çok enfeksiyon yapar desiler onuda bıraktım
Tugba92 enfla benim öyleydi doktora gittim korktuğun için muayene etti alttan da baktı fitil verdi daha sonra
enfla Tugba92 neden berdi fitili peki bn progestan kullanıyorum hergun bı tane 200 lük kanama dan dolayı
enfla Misskaynak yani çok sık tuvakete gıdıorm her sefernde degıstırıorum daha ıyı dedıler bnde bılmıorum kı ılk gebelıgm