hilal_tas94 FatmaNur1-2 defne düşünüyorum şuan eşim Noyan istiyo bana erkek ismi geliyo ama iki ismi olacak büyük ihtimalle defne Noyan ama siz defneyi baz alın 🤣
Aselyusra hilal_tas94 noyan erkek ismi diye biliyorum hatta ilkokulda sınıf arkadaşım vardı noyan diye bir oğlan
ipekmom_ hilal_tas94 noyan erkek ismi ☹️ tarihtede var moğol komutanı ismi noyan, kızda hiç duymadım, erkek çağrıştırıyor, ama fikir ve tercih sizin tabiki 🌸
Sarees fatmaanuurr22 canım kuzenimin ismi . Alara ların inanılmaz güzel ve farklı auraları oluyor harika bi isim , anlamı istediğim türden olsa öz Türkçe kaynaklara dayansa kesinlikle bende koymak isterdim🥰
ozgesultan Rabiakk numerolojik olarak bu kadar fazla İ harfi içermesini nacizane tavsiye etmem. rahat enerji akışı içi harf dağılımları önemlidir
nazlican11_ FatmaNur1-2 ilk kızımın adı EFNAN şimdi diğer kızıma hamileyim ve ona da EFLİN ismini düşünüyorum
Hdyeycelll- nazlican11_ Daha 2 aylık hamileyim ve içime hep kız doğuyor Aklımda ki isim ya Elif Efnan yada Elif Eflin var sizce ismin anlamını taşıyormu çoçuklar sizinkiler nasıl ❤️🌸