Nesrin6807 ben 20. Haftamdan beri aynı o sıkıntıyı yaşıyorum şuna da 30. Haftadayım kasıklarım da hissediyorum çocuğu ve vajinam da bile seğirme hissediyorum bazen 1 hafta kadar hastane de yattım bu sıkıntı için erken doğum riskine yol açıyormuş çünkü kasık da çok baskı hissetmek rahim ağzım kapalı kalsın diye iğne kullanıyorum şuan da istihrat önerdi doktorum ama şuan da ise hareketlerini gayet yukarıda hissediyorum. Sizin gibi akıntı dışında çamaşırımda su da görüyorum ama o akıntının cinsinden değişiyormuş kokulu ve yeşil olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum sık tuvalete çıkma konusunda da rahim mesaneye çok yakın olduğu için çocuk ağırlaştıkça ona baskı yapıyor ve sizi sık idrara çıkarma hissi veriyor. Herkesin vücudu farklı tabii muhakkak doktorunuza danışın çok aşağı da hissediyorsanız da ayaklarınızın altına yastık koyup ayaklarınızı kaldırın ve dinlenin bence ☺️☺️