Nesrin6807 27+4 haftaligim bebeği assagida hissediyorum ve sık sık wc ye çıkıyorum iç çamaşırım da arada ıslak oluyor akinti değil bu normal.mi benim gibi olan var mi dr kontrolüm haftaya 😐
BurcuuA Nesrin6807 24+1 benim bazen kasıklarımda pıtırtı hissediyorum kalp gibi oluyor bende merak ettim yarın kontrolum var sorucam
Aysglkc Nesrin6807 26 haftalığım aynısı babada oluyor yaklaşık bir haftadır aşağıda hissediyorum alta vuruyor hep ve çok sık tuvalete çıkma hissi geliyor fakat çok az az Cuma kontrolüm var bende kesinlikle soracağım doktoruma
Ozgeaslan2305 Nesrin6807 BurcuuA Aysglkc canlar o haftalarda benimde cok oluyodu hos hala devam ediyor 38 hafta oldum surekli tuvalet hissi var doktorum normal asagi baski yaptigi icin demisti ama yine de siz doktorunuza da sorun
BurcuuA Ozgeaslan2305 tuvaletim gelir gibi baskı oluyor bazen göğüs altımda acıyor mideme doğru olan yer galiba tam tarif edemedim o kadar dönüyor mu bu haftalarda anlamadım
Nesrin6807 Ozgeaslan2305 bazen yürümekte bile zorlaniyorum valla işimiz var bole giderse 😂 sağlıklı olusunlarda cekicez napalim😍
Ozgeaslan2305 BurcuuA benim 27 haftamda bebek dogum pozisyonunu almisti kasiklarimda agri vardi ben ayagini diriyor saniyordum gogusumun altinda da baski vardi kafasi saniyodum😂😂 amaa degilmis kasigima bastiran kafasi ayagiyla da yer acmaya calistigi icin gogus kafesime basiyordu. Bi kere donmeye calismis korkmustum hafif hafif vurmustum dursun diye donememisti oda sancilandirmisti hastaneye gitmistim hemen 😂
tazeanne61 Nesrin6807 haftalarımız aynı biz de bugün 27+4 üz bana da oluyor kasıklarıma vuruyor dün gece de vajina da batma gibi bir şey hissettim normaldir inşallah 😏
Ssuuddee Bende 24.haftadayım ve benimde kasıklarımda ara şura kasılmalar da oluyor normal demişti doktorum
Ozgeaslan2305 Nesrin6807 inan 30. Haftadan onceki gunlerimi özlüyorum rahattım simdi yuruyemiyorum cok fazla konusunca nefesimi toplayamiyorum sagima yatiyorum ayagiyla itiyo soluma yatiyorum kollariyla vuruyo sirt ustu yeri daraliyo daha cok oynuyo bel agrisi kasık agrisi derken sabahı zor ediyorum allah yardimcimiz olsun son 14 gün bekliyoruz sabırla 😊
Fatossngr Nesrin6807 aynı şekilde bende 27+4 üm akıntım oluyor hafif sarımsı ve haraketleri aşagıda hissediyorum bende bide akıntı dan mı bilmiyorum ama kaşıntıya yol açıyor sanırım akıntı baya rahatsız edici 😒
Nesrin6807 Fatossngr sarı akinti bende de oluyor ama ıslaklık da oluyor akinti değil yani korktum bene suyummu sızıyor acaba diye 😐
Nesrin6807 Ozgeaslan2305 bende dediklerinin hepsi var şimdiden 😂 rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin insaAllah 😍💕
Fatossngr Ozgeaslan2305 Hamileliğin başından beri normal olduğunu söyledi hatta ilk başlarda böyle şeylerle karşılaşacağımı da söylemişti Yine de söyliyeyim ben kontrolümde aklıma takılmasın en azından