glsm_58 [silindi] Hahaha 😅😅😅 valla benimde garibime gitti ama doğruluk payı varmı diye sormak istedim 😅😅
miroscumm glsm_58 nasil anliyosunuz sag veya sol oldugunu 2. Gebeligim ne hangi taraftan yumurtladigimi bilirim ne kesenin ne tarafa bunları bilmek imkansız doktor söylemedikce doktora gidip kontrol mu ettiriyorsunuz
glsm_58 miroscumm Doktorum kendisi söylüyor not alıyordu her ay nerden nasil yumurtladigimi sag over sol over diye iste misal benim sagda 18 m buyumustu yumurtaligim catlatma ignesi yapicaktida ordan biliyorum soruyodum bide 😃😅
Anneoldum2 glsm_58 kese solsa kız sağsa erkek duydum ama bununla alakalımı bilmiyorum herzamanda bu doğru çıkmıyormuş
glsm_58 Anneoldum2 Aynen canım benimkide bir duyum çogunluk hanımlar ne dicek onu merak ettim kendi kendime araştırma yapiyorum😃😅😅
glsm_58 Alya05 Aynen canım benimde görümcem söyledi bugün bi kafama takıldı ona sordum sagda demiştide 😅