glsm_58 Hanımlar merhaba sağdan yumurtladım şuan gebeyim sağdan olup geneliniz erkek bebeğe mi kız bebeğe mi gebe kaldınız ?🥰
zynrn glsm_58 ikiz gebeyim biri sağ biri sol yumurtamda ve sağdaki erkek soldaki kız cinsiyetleri şuan yani geneli yok yalan diyor ama bence doğruluk payı var
glsm_58 Huzurluanne05 Sağ yumurtalıktan çatlatıp birleşme oluyorsa geneli ne sonuç söylicek diye merak ettimde😅 Sağ erkek sol kız diyorlarda bende sizlere sormak istedim☺️
nurssmom glsm_58 yok yok inanmayın böyle şeylere asla alakası yok zaten sağdanda soldanda %50 ihtimal ya kız olucak ya erkek 😂%50 denk geliyor tabi 😂
nurssmom glsm_58 dediğim gibi burda 50 kişide sağdan erkek oldu yazabilir sonuçta iki ihtimal var 😂 cinsiyetin belirlenmesini sadece sperm belirler
Fatmanoyan Bnm ilkimi hatrlamiyorm hangi tarafti erkekti ama ikincim kiz bekliyoruz inşallah bu soldaki yumurtaydi hatırlıyorum
Nisazeynep glsm_58 Aslında sağdan kız veya erkek olur değil de o kişiden kişiye değişiyor benim kız hep sağdaydı oğlan hep soldaydı o kişiden kişiye değişiyor yani ben ikisini de gördüm 😅
glsm_58 [silindi] Hahaha 😅😅😅 valla benimde garibime gitti ama doğruluk payı varmı diye sormak istedim 😅😅
burcuo glsm_58 Benim de sezaryende yumurtalık kistim olduğunu görmüşlerdi ve yumurtalığı kapladığı için hemen almışlardı. Doktor da muhtemelen sol yumurtalıkla hamile kalmışsındır demişti. Oğlum olmuştu.