Serom iğneye değil corasprine bağlı oldu onu bırakana kadar devam etti zaten kendi doktorum anlamamıştı başka bi doktor anladı ve hapı bıraktırdı iğneyle devam ettik, yoğun kanama yoksa gitme şimdilik inşallah da olmaz ama lekelenme artarsa ve kırmızıya dönerse hemen git