Dün akinti ile kahverengi lekelenme geldi, bugun de yine akintinile pembe lekelenme geldi dün dra gitmistim kalp atisini duymamistim normal yolla kalp atisi duyulmadi vajinalden bakti kalp atisi vardi.
Bunun kanama yerine gecmesine cok korkuyorum Rabbim korktuklarimiza ugratmasin insAllah.
Kan pihtilasmam var oksapar igne + coraspin kullaniyorum bilmiyorum kizlar hakkimizda hayirlisi olsun hepimizin oyle yazmak istedim o kadar daraldim kii bu 6.haftada bel agrisi da eklendi sanki sizlerde durum nelerdir dr da kahverengi pembe lekelenmelerin normal oldugunu dedi bisey kullanmana gerek yok dedi ayrica da kizimda cok rahat bor hamilelik yasadim bir dusuk olunca hep stres uzuntu halinde buluyor insan kendini valla 😔