Hera92 bende aynı şeyi yaşadım. 5 haftalık öğrendim hamile olduğumu ilk dr gittiğimde kese yoktu, sonraki hafta kalp atımı yoktu, 7. Hafta gittiğimde geç döllenme olduğunu 6 haftalık olduğunu her şeyin yolunda olduğunu öğrendim şükürler olsun. Mesela adet görseydiniz 1 hafta gecikmeli görecektiniz o ay öyle düşünün. Umarım güzel haberler alırsınız sizde 🙏🏽