Merhabalar, henüz çok yeniyim burada. 5 haftalık hamileyim. İki tane doktora gittim birincisi her şey yolunda kese güzel yeri iyi dedi sadece adet tarihi ile bir hafta oynuyor dedi yani 6 olması gerekirken 5 benim. Haftaya gelin bir daha bakalım dedi. Benim çok içime sinmedi ertesi gün başka doktora gittim orada doktor da aynısını söyledi bir hafta fark var diye bir de içerde küçük kanama gördü bana progestan fitil başladı ve Folik asit verdi. Salı günü tekrar gideceğim ve kesenin sağlıklı olup olmadığı anlaşılacak. Gelişme var mı yok mu diye bakılacak. Günler geçmiyor. İlaçları kullanıyorum kanamam yok ağrım yok. Alttan bakarız muhtemelen dedi bana. Çok gerginim bunu yaşayan var mı bu geç döllenme nedir benim aklım almadı bir türlü