Neroizm nura23 ikisinin de anlami aslinda cok guzel degil bence ama ayaz kuru soguk demek en azindan aras nispeten daha iyi.
Neroizm nura23 ilginc hic oyle bir anlamini duymadim simdi merak edip baktim TDK’da da oyle bir anlam gorunmuyor ama emin misiniz bu anlamindan?
nura23 Neroizm Ben Azerbaycanliyim. bu isim bizde de var. bizim sitelerde yazınca bu anlamı da çıkıyor
Neroizm nura23 ben Turkce bakmistim bu Azerice anlami. Sizin icin uygunsa koyun tabii ki. Ben TDK’da oyle bir anlami olmadigini bilin diye bilgisini verdim. Adiyla yasasin insallah.