nura23 Kızlar 8 aylik hamileyim gelecek ay 'ın se Allah doğum olacak. Isim konusunda çok tereddud ediyorum. Ben eşime istediği hangi isim olursa söyle bende beğenirsem olur dedim. Aileler zaten karışmıyor. Eşim ilk Ayaz dedi daha sonra Aras. Hâlâ da iki isim arasında gidip geliyor. Peki sizce ?
nura23 fatmmA33 aynen canim ya. bide ben yabancı uyrukluyum bu isim bizde de var. Aras daha garibime gidiyor. ama eşim istiyor diye hemde ilk bebek kötü isim de değil deye gönlünce olsun bişey söylemiyorum 🤗
nura23 Feyza07 her ikisi de güzel isim ama ortak olması açısından ve seslenince daha çok hoşuma giden ayaz
fatmmA33 nura23 hadi yaa bizm burdada çok azeri türkü var bende onlardanım ığdırlıym belki bilirsin ordada aras nehri var 😅
nura23 BBusraa Bizde kimse karışmıyor. Allah razı olsun hem eşimin ailesi hem de benim ailem sadece destek oluyor ve bizim isteklerimize saygı duyuyorlar 🤗 Bizde eşimle beraber karar veriyoruz. tabii onlara da saygısızlık olmasın diye önceden söylüyoruz