xLucy Şeyma Hoca bana paket almayı mantıklı bulmadığını söyledi ben de fiyatlandırma bölümüne gidip bi hesap yaptım gerçekten yalnızca doğum aldığımda (ki içerisinde yine konaklama, oda süsleme, lohusa şerbeti, küçük eğitimler, topuk kanı ki zaten bu nerede olursa olsun mecburi, foto çekimi vs dahil) muayene ücretlerini de katınca 50+15bin oluyor paket alırsam 94bin yani Şeyma Hanıma hak verdim ben de paket almadan ilerleyeceğim zaten tahlilleri vs hastanede yaptırdım sağlık ocağıyla da iletişimdeyiz