Zeynepow benim ilk gebeliğim , 11+1 haftalığım 😊 1 ay önce biz paket aldık yine bir doktor arkadaşımın önerisi üzerine Şeyma hocaya gitmiştim. Benim 2 defa kanamam oldu o sebeple bu 1 ay içerisinde 6 defa görüştük 😊 ilk görüşmeden beri biz sormadan olabilecek değişikleri vs herşeyi anlattı , sonrasında da benim sorularıma çok detaylı açıklamalarıyla cevap verdi. Kısacası akılda hiç soru işareti bırakmıyor , güleryüzlü ve aşırı güvende hissettiriyor bence bu da çok önemli. Ve de benim kanamalarımdan dolayı sürecim psikolojik olarak biraz zorladı her gittiğimde beni çok rahatlattı sağolsun 🙏🏻 ben kendisinden şimdilik çok memnunum, fetal dna testi verdik bir sonraki kontrol için onun çıkmasını bekliyoruz 😊