Busranur_mnts Durutoprak ayy hayırla sağlıkla büyüsün ben de test yapmak için gün sayıyorum klomen kullandım 3+3 bugün birkaç gün daha beklicem test için ben de randevu aldım 5+2ye şimdiden yoksa geç kalır diye bir önceki düşük oldu erken gitmek istiyorum
Minik_04 Nurozturk benim betam gecen hafta 3045 cikti ama henuz 4+4 diye gitmedim sizce 4+4 gozukur müydü karindan
Durutoprak Minik_04 benim betam bugün muhtemelen 3500 civarındaydı göründü. Çok minikti yeni oluşmuş ama gördük şükür. Siz de bi kaç gün bekleyin isterseniz 5. Haftayı görün
Nibozog Minik_04 biz gördük biraz ileriyiz artık hareketlerini göreceğiz inşallah sağlıkla gelsin herkesin bebişi ❤️
Nibozog Minik_04 ben 4+4 te gidio keseyi gördüm dr 7 haftalık çağırdı kalp atışını gösterdi dinletmiyorlar artık bebek için iyi değil. Kendisini ve beslenme kesesini gördük 🤭 şimdi yoldayız kalbim ağzımda gidiyorum 10 haftalık olduk Allahın da izniyle
Durutoprak Laydyg ben pazartesi gittiğimde 5+2 ydim karından minicik bi kese göründü sadece. Doktor iki hafta sonra gel dedi kalp atışı ve bebek için. Tabi önümüzdeki ki hafta tüp bebek doktoruyla ramdevumuz var 6+2 olucaz görmeyi umut ediyorum
Yektek22 Durutoprak 5+2 de gittiğinde kesede yolk kesedi veya emrbiyo görüldü mi kese boyutu kaçtı acaba ? Ben bugün 5+3 üm gittim kese 20 mm yolk kesesi var dedi. Ama emrbiyo yok morelim çok bozuk
Nur5 Nurozturk ay bu yorumu görmem çok iyi oldu benim için .ama asla alttan muayne olayını istemiyorum beklemek daha mantıklı eğer ultrasyonda gorunmediyse beta değeri azsa ,olağan dışı bişe yoksa alttan bakilmasin ya