Nurozturk Durutoprak beta hcg değeriniz 1500’ü geçtiyse alttan muayenede, 3000’i geçtiyse karından muayenede kese gözükür
Durutoprak Canaa alttan muayenenin bi zararı yoktur di mi? Etrafımdakiler alttan baktırma diyip korkutuyor beni
Durutoprak Nurozturk dün beta değerim 1455 di yarına kadar 3000 i geçer muhtemelen 2,5 katı yükselişte çünkü hep
Minik_04 Nurozturk benim betam gecen hafta 3045 cikti ama henuz 4+4 diye gitmedim sizce 4+4 gozukur müydü karindan
Nur5 Nurozturk ay bu yorumu görmem çok iyi oldu benim için .ama asla alttan muayne olayını istemiyorum beklemek daha mantıklı eğer ultrasyonda gorunmediyse beta değeri azsa ,olağan dışı bişe yoksa alttan bakilmasin ya
mavideniz9696 Durutoprak hayır tabi ki yaa siz çevrenizi dinlemeyin olur mu öyle şey alttan muayene tüm tehlikeli durumlarda kanamalı durumlarda bile daha güvenle kullanılan bir yöntem. Karından muayenede hiç bir şey göremezsiniz şuan gitseniz zaten
Nibozog Durutoprak şu bebişimi yapana kadar defalarca alttan bakıldı asla dışarıya kulak asmayın. HERKES ÇOK BİLİYOR !!!
Krystal Durutoprak Zararı olsa bakmazlar zaten :) 6.haftadayken vajinal muayene ile gördüm ben bebeği mesela..
Nurozturk Durutoprak büyük ihtimalle gözükür görünmezse de özelde çok alttan muayene etmiyor doktorlar başka bir güne tekrar çağırır için rahat olsun
Durutoprak babyshark__ evet tabii ki öyle bende öyle düşünüyorum ama tüp bebek tedavisi sonucu bebeğime kavuştum Allahın izniyle. Korkuyorum o yüzden
Durutoprak Tamam teşekkür ederim hepinize 🙏 aynı düşüncedeydim sizden duymak daha da içimi rahatlattı
Canaa Durutoprak tabi ki bir zararı yok. Lütfen etrafınıza kulak asmayın hekiminiz sizi en iyi şekilde yönlendirir. İyi haberlerinizi bekliyoruz 🙏🏻🤍
susaMom_ Durutoprak Ne yaptınız görebildiniz mi benim o dönemlerde nokta kadar bi kese görünmüştü sizde de aynı mı acaba 4532ydi beta