CCeyda_ Merhaba hanımlar Sakarya’da Doğum için önerdiğiniz doktor varmı acaba hamilelik sürecinde memnun kaldığınız ilgili bir doktor arıyorum
History5 CCeyda_ Sakaryayı pek bilmiyorum ama Arkadaşım medarla anlaşması olan klinikten bir doktor ile doğumunu yaptı çok memnun kalmıştı
Kelebelmom CCeyda_ Özel kliniği olan Sümeyra vural var bir akrabam ona gidiyor du gayette çok memnundu araştırma Hastanesi’nde de melih demir okadar iyi bir doktor güler yüzlü felan
CCeyda_ Kelebelmom teşekkür ederim peki bi bilginiz varmı araştırma hastanesinde epidural anestezi yapıyorlar mı yoksa sadece özel hastanelerde mi var bu anestezi
Glhayat_54 İlk hamileliğimde özele gitmiştim Orhan hayri Mete şuan bey hekimde.. Şuan 2.hamileliğim devlet takipliyim Melih Demir’e sürekli gidiyorum ikiside çok iyi.
Kelebelmom CCeyda_ Bu konuda pek bir bilgin yok benimde ilk hamileliğim ondan dolayı buna bir şey diyemiyeceğim ama 2hafta önce melih beye gittim kontrole eşimde yanımdaydı ve odaya da beraber girdik hiç dışarıya çıkarmadı aksine bebeği felan gösterdi eşime
yagmurandrmk CCeyda_ eğitim araştırmada belli bir açılmadan sonra isteyip istemediğinizi sorup epidural takıyorlar. Tercih edip etmemek sizin inisiyatifinizde. Normal doğumsa eğer ebeler oluyor sezeryanla alakalı bir bilgim yok kendi doktorunuz mu yoksa nöbetçi doktor mu ilgileniyor bilmiyorum.
Glhayat_54 CCeyda_ tek tek alıyor ama eşli almıyor.. Ama randevunuz gec saatlerdeyse bazen mesai dışı randevular oluyor,yoğunluğu yoksa belki rica ederseniz alabilir kıracağını sanmıyorum ama normalde hiç bi doktor almıyor.
CCeyda_ Deryabtn teşekkür ederim sanırım medar hastanesine de gidiyorsunuz oranın muayene ücreti ne kadar
Deryabtn CCeyda_ evet Medar hastanesine de gidiyorum ama özel sigorta olduğu için tam ücreti bilmiyorum biz bi kısmını ödüyoruz
yasarceyda12 CCeyda_ canım Aslıhan kalkaymaz var internetten bakabilirsin instada baya meşhur ınun dışında ilknur gezgin kuşcu var bunların ikiside medarla anlaşmalı kendi klinikleri var bide Sedat umut var arkadaşlarım gidiyor memnunlar adatıpla anlaşmalı
CCeyda_ yasarceyda12 teşekkür ederim evet aslıhan hanımı instegramdan takip ediyorum iyi bir doktora benziyor
Embu CCeyda_ adatıpta Yusuf Türk var çok ilgili bi doktor detaylı gibi bebeğin herşeyini gösteriyor beslenmemden yapman gerekenleri tek tek anlatıyor sen sormadan aklında ki soruları cevaplıyor resmen renkli ultrasonda da gösteriyor bebeği
Edasusari CCeyda_ bede İlknur hanıma gidiyorum doğumu Medar da yapıyor 30 bin dedi. Muane ücreti 2 bin. Araştırmada kadın doktorları pek önermiyorum.