Kabızlık için dubhalac vermişti benım doktorum cok rahatlatmıstı benıı hala zorlamcak gıbı olsam ıcerım emzıren anneler ıcebılıyor sorun yok merak etmeyin, diikişler içinde bol bol duş alırdım ben dustan sonra bolca kurutur doktor bıtane krem vermıstı adını unuttum onu kullanırdım ama soylerseniz yazar bıraz agrı var dıye yazıyor hemen bıde batikon onuda kullandım🤍 hurma tuketırdım hırmayı kaynatır ıcerdım rahmın toparlamasını saglar