Asel3838 benim doğum hikayem çok karışık benim açılmam çok hızlı bir şekilde 2 saatte 1 cm den 10 cm e ulaştı çok sancım vardı ama bebişin kafası doğum kanalına yamuk yerleştiği için 10 cm açılmam dan sonra yaklaşık 6,7 saat doğurmaya uğraştırdılar sancı geldiğinde tam sezeryane alacakları sıraca yine güçlü bir sancıyla ıkındım ve doğurdum çok şükür ama yırtığım oldu