Dlnmscc Kızlar 19+3 üm ilk gebeliğim benek hareketlerini hala hissetmiyorum 2-3 hafta önce nabız gibi attıgını hıssetmıstım bir kere o kadar. Rahmin ön duvarındaymıs sizce ne zaman hissederim
ftmdyn22 Dlnmscc ben ilk hissettiğimde 15 haftalıktım ama şu an 17+2 oldum hissetmiyorum daha küçük bence ondan 20.hftadan sonra tam olarak hissederiz artık 😌
020525 Dlnmscc benim ikinci gebeliğim plesantam önde 19+5 im hissetmiyorum bende ilk hamileliğim de erken hissetmiştim bunda tık yok ikisinin cinsiyeti de kiz
hnyildirim Dlnmscc dr 21. Haftadan sonra hissedersin demişti ben 20. Haftamdayım yeni hissetmeye başladım
10gamze Dlnmscc ben oğlumu 20.haftada hissettim çok az hareket ederdi 🤣🤣şuan iki yaşında ne damacana kalıyor ne tencere tava ne arabalar çok yaramaz🙂
Mizginnnmehmet Dlnmscc ilk Hamilelikte 20 haftada hissettim 13 haftalığım şu an 10 gündür net hissediyorum eşim bile hissetti😆
S-nur1 Mizginnnmehmet Aa 13 de felan hissedilebilir mi nasıl ayırt ederiz hareketli dalgalanma gibi mi oluyor 😍
Manolya89 Dlnmscc benimde oğlum olucak inşallah 20 haftalık bende hissetmiyorum henüz çok nadir bi his oluyor ama bebek hareketi mi nedir anlayamıyorum 🙃