Kızlar sağ kasığımda ince ince basladı ama yoğunlaşan bir ağrım var. Rahim büyüdüğü için mi bebek orda olduğu için mi bu yaşayanınız var mı. Sen bilmicen de biz mi bilicez demeyin çünkü kızımda hiç yaşamadım sonraki gebeliğim sağlıksızdı kanamalıydı onda ağrı normaldi