etkafa gece gittim ben 23:30 da😂 kendimi kötü hissediyorum ilaç alıcam ama hamilelik şüphem var. Kadın doğumda 2 gün sonraya randevu verdi dedim. Tamam sana bir test yapalım ona göre ilaç veririz dedi.
Bence sende gece git. Herkesde halsizlik soğuk algınlığı belirtisi var sende var desen bişey diyemez😂