Merveval etkafa özele gideceksiniz eğer alıyorlar bende 6 dan sonra acilden giriş yapıp vermiştim yarım saat içinde çıkmıştı. Hayırlı güzel haberler alırsınız inşallah
Ayseguls_baby Canım sağlık ocağında neden baktırmıyorsun ben ilk betaya özelde baktırdım yükselip yükselmediğine sağlık ocağında bakıldı
lnbahar etkafa yarın direkt sağlık ocağına sabahtan gitsene canım ben öyle yaptım hemen kanı aldılar ertesi gün sonuç çıktı
edabolukbasi3 etkafa evet oluyor acil laboratuvarı bakıyor ben de bi kez mesai dışı polikliniğe gittim bakmışlardı
ppmerlina ppmerlina bence yani çünkü açlık şekerine falan da bakılıyor o saatte açlık olmayacağına göre
edabolukbasi3 etkafa valla kesin ama ben kadın doğum hastanesinde gittim ayrıca kadın doğum ve çocuk hastanesi var burda
ppmerlina etkafa hmm o zaman bence alır ya bi de abartırsın günlerdir acil almıyor ilaçlarımı içemiyorum bebek var mı yok mu anlasam iyi olur artık Allah belanızı vere tarzında 😅😂😂😂
Gokcenur_3131 etkafa alırlar ben ilk gebeligim de muayene olmaya gittim kan testi istedi doktor bisuru test yaptırdım kikinci gidişimde