Seelliinn yok korkmayin herkesin bir olacak diye bişey yok. Bazılarında ağır geçer bazıları anlamaz bile. Aynen duyduk çok şükür. Rabbim sizede nasip etsin. Biz ilk gördük doktorum küçük olduğu için dinletmedi. Kanama olduğu için acil olarak gittim çok şükür o zaman duydum. Darısı imsize olsun