ant2602 benim de lekelenme oluyor ben korkuyom lekelenme olunca daha önce düşük geçmişim var 12 de randevu m var keseyi görmeye gıdıcez umarım görürüz çok korkuyorum gene aynı şeyleri yaşamak dan duan edın bana 7 de uyandım heyecan dan uyuyamıyorum bile randevu saatimi bekliyorum