Nesrnn bugün çatı oldum, doktor çok şaşırdı 3 cm açıklığın var nasıl hissetmiyorsun bişey dedi istersen bugün doğurtabilirim seni dedi şuan bile daha fazla açabilirim açılmanı dedi, yarınk beklemek istedim çatıyı sert yaptı biraz belki kendi sancım artar dedim yarın sabah 7 de yatışım yapılıcak kendi sancım gelmezse suni verilicek 4 cm e ulaştığonda da epidural takılıcak çok rahatladım kafa olarak Allah herkese kolay doğum nasip etsin