zynpknt ayy bu bebeler ne inat değil mi ya ahaha 😂 ağrıyı sancıyı çektirip gelmeye çabalamamaları bile bize çektireceklerini gösteriyor 😂 bende erken doğum riski yoktu ama hep bir sıkıntı çıktı şimdide kolestaz var mı yok mu ona bakacağız hiç sorun bitmiyor o yüzden kendi doktorumdan başkasına 9 aylık sürecimi anlatmak istemiyorum artık yoruyor sorular sürekli birşeyler yaşadım bende unutuyorum anlatırken😄 birde gerçekten doktorumdan başkası böyle şeylere dikkat etmiyor pimpirikli bir doktorum var o yüzden çok seviyorum kendisini ve çok güveniyorum aramızda farklı bir bağ oluştu ay inşallah doktorlarımız gitmeden sağlıkla doğururuz yaa 🥰